Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 125 van 125 worden weergegeven.

Discussie: Airwolf DVD's

  1. #101

    Standaard

    Lol, is een foute benaming. Dit moet The Final Season zijn :wink: 8)

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Lol, is een foute benaming. Dit moet The Final Season zijn :wink: 8)
    Ahaaaaah! Een kenner !!!!

    EDIT: als ik ooit de kans krijg ga ik toch eens "seizoen 4" reviewen, maar je mag er nu al van uitgaan dat dat qua inhoud nooit een hoge score kan worden. Als ik een viewing te pakken krijg natuurlijk. Ik zou er geen cent aan geven. Aan S2 en S3, the Final Season, wel uiteraard.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Lol, is een foute benaming. Dit moet The Final Season zijn :wink: 8)
    Ahaaaaah! Een kenner !!!!

    EDIT: als ik ooit de kans krijg ga ik toch eens "seizoen 4" reviewen, maar je mag er nu al van uitgaan dat dat qua inhoud nooit een hoge score kan worden. Als ik een viewing te pakken krijg natuurlijk. Ik zou er geen cent aan geven. Aan S2 en S3, the Final Season, wel uiteraard.
    Ik wacht (on)geduldig op je review :wink:

    Zucht, gaat hier waarschijnlijk toch weer 3-4 maanden na de US release duren voor ie in NL is k wil seizoen 2 en 3

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Lol, is een foute benaming. Dit moet The Final Season zijn :wink: 8)
    Ahaaaaah! Een kenner !!!!

    EDIT: als ik ooit de kans krijg ga ik toch eens "seizoen 4" reviewen, maar je mag er nu al van uitgaan dat dat qua inhoud nooit een hoge score kan worden. Als ik een viewing te pakken krijg natuurlijk. Ik zou er geen cent aan geven. Aan S2 en S3, the Final Season, wel uiteraard.
    Hehe, seizoen 4 ja... dat was me even een omslag toen. [spoiler:8e71ad5425]Zomaar even de hele reguliere cast eruit, en vervolgens met gerecyclede (!) beelden uit de 3 voorafgaande seizoenen (door erg klein budget) en een nieuw clubje (waaronder Barry van Dyke (uit Diagnosis Murder) als St.John Hawk) een compleet seizoen eruit gestampt.[/spoiler:8e71ad5425] De fans waren niet blij. Ik heb toen de hele reeks (inclusief 4) op TV gevolgd, en ik vond de omslag ook niet al te geweldig... Daarna was het ook afgelopen met de serie.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  5. #105

    Standaard

    3 bevat ook nog enkele hele fijne afleveringen (Airwolf II en Where Have All The Children Gone?), alhoewel het hier toch al duidelijk te zien is dat JMV een drankprobleem heeft. In sommige afleveringen hangt één arm aan zijn lijf te bengelen omdat hij daar te hard mee op zijn vrouw heeft geslagen (authentiek!) De man is nu jammer genoeg een pathetisch wrak geworden
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #106

    Standaard

    Artwork!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #107

    Standaard

    Ik zit nog steeds te wachten op een compleet siezoensbox in helicopter uitvoering :wink:

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    3 bevat ook nog enkele hele fijne afleveringen (Airwolf II en Where Have All The Children Gone?), alhoewel het hier toch al duidelijk te zien is dat JMV een drankprobleem heeft. In sommige afleveringen hangt één arm aan zijn lijf te bengelen omdat hij daar te hard mee op zijn vrouw heeft geslagen (authentiek!) De man is nu jammer genoeg een pathetisch wrak geworden
    Hij verschijnt nog wel hier en daar in gastrolletjes, weet niet of je Buffalo '66 ooit hebt gezien (geniale film) maar daar speelt hij wel de perfecte kleine bijrol van 'charismatische' bowlingcentrum eigenaar

    Mooi artwork van s3 btw, dit wordt voor mij ook het final season vrees ik.
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Ik zit nog steeds te wachten op een compleet siezoensbox in helicopter uitvoering :wink:
    Dat zal een héél lange wachttijd worden vrees ik...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #110

    Standaard

    En om toch nog even de puntjes op de i te zetten:
    Why Airwolf season 4 sucks!

    Why Airwolf season 4 even sucks more!
    Laatst aangepast door Werner : 14-04-2007 om 17:39 Reden: Nog een link
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño Bekijk bericht
    lijkt mij sterk. Seizoen zijn 22 afleveringen. Zal heus geen 4 disc zijn. Tenzij t flippers worden
    Als we op de UK-specs van Airwolf mogen afgaan, wordt het geen 4-disc maar een 6-disc. Wat me veel logischer lijkt gezien het aantal afleveringen.

    http://www.play.com/DVD/DVD/4-/32721...2/Product.html
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #112

    Standaard

    Zielige vertoning: Jan Michael Vincent bij Howard Stern na zijn auto-ongeluk:

    http://www.youtube.com/watch?v=DmItw8St69Y

    En dat was tien jaar geleden...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Als we op de UK-specs van Airwolf mogen afgaan, wordt het geen 4-disc maar een 6-disc. Wat me veel logischer lijkt gezien het aantal afleveringen.

    http://www.play.com/DVD/DVD/4-/32721...2/Product.html

    En zoals we al zeiden heb hem inmiddels gekocht (Music Store, 34,99). Het is inderdaad een 6 disc. Zelfde verpakking als voorheen. Dus een slipcase met slimcases (3 dus deze keer). Beetje het idee van de nieuwe Rambo box dus. Zometeen maar eens lekker voor zitten

  14. #114

    Standaard

    Op de planning van dvd-home.nl staat er wat geplanned voor 13-09-2007

    Namelijk deze:



  15. #115

    Standaard

    Heeft er eigenlijk iemand seizoen 3 (R2/NL) al in handen?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #116

    Standaard

    ik zit te wachten op de 13e eigenlijk

  17. #117

    Standaard

    Ik heb 'm intussen twee dagen, heerlijk om de reeks compleet te hebben nu. Vooral die aflevering Airwolf II was een serieus gebrek in mijn tv-verzameling!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #118

    Standaard

    Weet iemand de ondertitels bij de UK release van de drie seizoenen van Airwolf?

  19. #119

    Standaard

    Kan iemand mij uitleggen op Dvd-home staat dat seizoen 4 word uitgebracht op 12-08-2010.

    Maar op imdb staa dat Airwolf maar 3 seizoenen heeft voortgebracht?

  20. #120

    Standaard

    Ik denk dat ze dat gedaan hebben omdat in seizoen 4 volgens mij de volledige cast vervangen is.

  21. #121

    Standaard

    Het adominabele seizoen 4 is in elkaar gestoken door een andere maatschappij (het Canadese Atlantis), met een volledig andere cast én bovendien zonder helikopter - al wat je aan aerial scenes ziet is archiefmateriaal uit seizoenen 1-3, zelfs de mock-up binnen ziet er uit als geschoten op een keukentafel.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blauwoogje Bekijk bericht
    Kan iemand mij uitleggen op Dvd-home staat dat seizoen 4 word uitgebracht op 12-08-2010.

    Maar op imdb staa dat Airwolf maar 3 seizoenen heeft voortgebracht?
    Op IMDb staat seizoen 4 inderdaad apart, onder de titel 'Airwolf II'.

    We zijn volgens mij één van de eerste landen (of misschien wel het allereerste land?) waar seizoen 4 uitkomt. Ik heb hierover althans nog niks gezien of gelezen op Amerikaanse en Engelse sites.

    Persoonlijk kan ik me seizoen 4 niet echt meer herinneren (maar dat kon ik met de eerste drie seizoenen eigenlijk ook niet, tot ik ze weer terugzag op DVD). Ik heb 'm wel besteld (ook om de reeks compleet te hebben), maar ik verwacht er dus niet al te veel van. Hopelijk valt 't me mee.
    "Bond. James Bond."

  23. #123

    Standaard

    Plaatje:

    "Bond. James Bond."

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    na mijn weten speelde hij alleen maar in de eerste aflevering mee
    ... in een fragmentje van niks, want de arme man kan amper op zijn benen staan van dronkenschap. Jammer genoeg.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #125

    Standaard

    Heb 'm binnen en de twee eerste afleveringen al gekeken, en ook even de eerste minuten van aflevering 3 t/m 5. 't Is inderdaad een stuk minder dan de eerste drie seizoenen, ook jammer dat goed te zien is dat de Airwolf die in de grot staat geen echte helikopter is.

    Bij het opstarten van de discs moet je Frans of Nederlands selecteren. Ik heb uiteraard Nederlands geselecteerd. Als je Frans selecteert (toch even geprobeerd), krijg je Franse menu's en niet ondertitelde, Frans nagesynchroniseerde afleveringen (Franse audio is overigens niet vermeld op de verpakking).

    Ondertitels aan- en uitzetten kan enkel in het (Nederlandse) menu, dus niet met de afstandsbediening tijdens het afspelen.

    Aflevering 1 heeft volledig Engelse titels, in zwarte letters met een wit randje.

    Vanaf aflevering 2 zijn het gele letters met een zwarte schaduw (zoals bijvoorbeeld bij Magnum, p.i.), maar hier hebben ze de mastertape met de Franse titel gebruikt, en daar staat dan (ZELFS als je de Nederlandse ondertitels uit hebt staan) een zwart vlak overheen, dat de Franse tekst afdekt, met daarin de locatie in het Nederlands ('Istanbul, Turkije') en daarna de Engelse titel ('Escape'). Als je het achteruit afspeelt (en ook als je Frans als taal selecteert bij het opstarten) zie je het oorspronkelijke beeld van de mastertape met daarop de Franse titel ('Évasion'). Daarna staat er ook 'Avec' voor de namen van de acteurs. Vreemd genoeg zijn alle andere locatie-aanduidingen in deze aflevering wel gewoon in het Engels (bijv. 'Istanbul Airport', 'Bulgarian Secret Police' en 'West Berlin, Germany'). Ook de eindtitels zijn in het Engels.

    Aflevering 3 heeft ook een Franse titel ('Une Villa À Louer'), maar daar staat dan geen zwart vlak met de Engelse titel overheen, TENZIJ je de Nederlandse ondertitels aan hebt staan (vreemd genoeg dus anders dan bij aflevering 2). Volgens mij is het woord 'town' uit de Engelse titel 'A Town for Hire' trouwens 'ville' in het Frans en niet 'villa', maar goed... Ook hier trouwens weer Engelse eindtitels.

    Aflevering 4 heeft dan gewoon weer de Engelse titels, waar dan overigens wél weer een Franse vertaling onder staat (de Franse titel voor 'Salvage' is 'Laurie'), zowel bij het afspelen in het Frans, als ook bij het afspelen in het Engels, zowel met de Nederlandse ondertitels aan als uit. Ik denk dus dat ze per aflevering de beste mastertape gebruikt hebben (of gewoon de eerste die ze konden vinden?).

    Ook staat bij alle vijf de afleveringen, waarvan ik het begin gezien heb, onder de titel 'Airwolf' nog het woord 'Supercopter'. Nu weet ik niet of dat altijd is geweest bij seizoen 4, of dat dat ook iets is dat van de Franse mastertapes komt. Wel vreemd dan, want zoals ik al zei heeft aflevering 4 gewoon alle Engelse titels, maar staat er onder 'Airwolf' wel het woord 'Supercopter' in de intro). Is er iemand die weet of 'Supercopter' er altijd al onder heeft gestaan bij seizoen 4, ook op de originele, Engelse mastertapes?

    En dan de verpakking... ook best een grote misser als je 't mij vraagt. Zaten de eerste drie seizoenen in kartonnen slipcases met daarin twee (seizoen 1) of drie (seizoen 2 en 3) slimline dubbel-DVD cases, seizoen 4 hebben ze in zo'n plastic gedrocht verpakt, waarin twee discs half over elkaar liggen in de voorkant, twee in de achterkant, en twee in een omklapbare tray. Heet zo'n ding niet een fatpack, of is dat weer iets anders? En op de zijkant staat niet alleen maar 'Airwolf - seizoen vier', maar er staat nu ook een plaatje van de helikopter, iets wat bij de vorige drie seizoenen ook niet het geval was. Erg jammer dat ze dit seizoen niet gewoon hetzelfde hebben verpakt als de vorige drie...
    "Bond. James Bond."

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •