Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 71 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Planet of the Apes.

    Sommigen schijnen hem al gekocht te hebben. Ik heb al vast een pricewatch geopend voor de koopjesjagers.
    .....zoals ik dus!!!

  2. #2

    Standaard

    Wacht tot ie in Australie uitkomt, is R2 en met NL subs. Enige minpuntje is dat ie pas 24 april uitkomt.
    Goedkoopste heb ik hem tot nu toe gezien bij www.devoted.com.au voor €19,85 (excl. verzenden, want dit kun je zelf kiezen)

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Wacht tot ie in Australie uitkomt, is R2 en met NL subs. Enige minpuntje is dat ie pas 24 april uitkomt.
    Goedkoopste heb ik hem tot nu toe gezien bij www.devoted.com.au voor €19,85 (excl. verzenden, want dit kun je zelf kiezen)
    Klopt dat wel Jeroen, ik zag hem daar voor $36,95 ($33,59 excl. GST)

  4. #4

    Standaard

    33,59 Aussie dollars is ongeveer 19,54 euro tegen de huidige koers...

    Kermit

  5. #5

    Standaard

    Ik heb de Currency Converter van ezydvd gebruikt , dus dat klopt wel zo ongeveer. Wie weet wat de koers tegen die tijd zal zijn...dus die paar centen maakt ook niet uit. Gaat erom dat ie daar erg goedkoop is en voor die prijs zul je hem hier niet gauw aantreffen.

  6. #6

    Standaard

    Originally posted by Jeroen Driessen
    [b]Gaat erom dat ie daar erg goedkoop is en voor die prijs zul je hem hier niet gauw aantreffen.
    Voorlopig heb je zeker gelijk. Bij EzyDVD kom je uit op €21,52.

  7. #7

    Standaard

    Nou Henk hier komt is dan>>>>>>>>>>>> 18 euro bij V&D
    is toch niet te geloven

  8. #8
    marvinmax
    Guest

    Standaard 18 euro bij V&D?

    Meen je dat nu echt? 18 euro bij de V&D? Dat is echt spot goedkoop, weet je zeker dat je je niet vergist? Als dat echt waar is ga ik in mijn pauze nog naar de V&D!!!!!

  9. #9

    Standaard

    Marvinmax>>> Check mijn thread in Aanbiedingen meerdere DVD titels a.u.b.!
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  10. #10

    Standaard Bart Smit Lijnbaan Rotterdam

    OK, first visual contact has been made....

    Bart Smit Rdam Lijnbaan - EUR 34.95 - vr 22-2

  11. #11

    Standaard MediaMarkt Rotterdam Centrum

    MM Rdam Centrum - EUR 27.99 - ma 25-2

    Een redelijk grote voorraad

  12. #12

    Standaard

    Voor de V&D folder: Kijk in deze thread van Peedeepee.
    Alle niet Pricewatch V&D posts zijn verhuisd naar de V&D Prijzencircus thread...

  13. #13

    Standaard MediaMarkten Rotterdam

    MM Rdam Alexander - EUR 17.99 - vr 1-3
    MM Rdam Centrum - EUR 17.99 - za 2-3
    Voor beide geldt: duidelijk geval van "V&D-effect", dus opperdepop bij V&D, waarschijnlijk ook einde verhaal bij MM

    Voordeeltje van MM boven V&D is EUR 0,01 en dat MM de schijfjes in de doos laat zitten (geen gekras en vingers). Nadeel: geen airmiles.

    Helaas in Rotterdam geen "we duiken er nog eens onder"-strategie zoals in Amsterdam.

    Overigens: wat een onwijze value for money. Echt een heel goed verzorgde DVD (vanmiddag doorgebladerd)

  14. #14

    Standaard

    Fantastisch! Zulke acties zouden "ze" (en ik bedoel hier eigenlijk ALLE DVD verkopers van Nederland mee) meer moeten doen. Brengt de prijzen tenminste naar een leuk niveau...

  15. #15

    Standaard Re: MediaMarkten Rotterdam

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luchtgordijn Bogey
    Voordeeltje van MM boven V&D is EUR 0,01 en dat MM de schijfjes in de doos laat zitten (geen gekras en vingers). Nadeel: geen airmiles.
    Niet geheel waar, ik kreeg POTA bij V&D netjes geseald en zonder beschadiging.

  16. #16

    Standaard

    Makro Duiven 2/3: 16,46 Euro (incl btw)

  17. #17

    Standaard Re: MediaMarkten Rotterdam

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luchtgordijn Bogey
    MM Rdam Alexander - EUR 17.99 - vr 1-3
    MM Rdam Centrum - EUR 17.99 - za 2-3
    Ben zaterdag bij MM centrum geweest, maar daar stond ie echt niet voor 17,99!!!!!!....Daar was ie 27 euro!
    "Have a Twinkee, snapperhead."

  18. #18

    Standaard Re: Re: MediaMarkten Rotterdam

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ohjajoh!?


    Ben zaterdag bij MM centrum geweest, maar daar stond ie echt niet voor 17,99!!!!!!....Daar was ie 27 euro!
    Da's sneu, maar verbaast me niets.

    Niets is zo dynamisch als de prijzen bij MediaMarkt. De prijzen tussen verschillende filialen zijn verschillend, en ze varieren van dag tot dag, en zelfs van uur tot uur zo blijkt.

    De prijs bij MM Rdam Centrum was vr 1-3 al 17.99 (V&D-folder was donderdag in Rdam verspreid). Ik nam geen risico, en heb meteen (2 exemplaren) toegeslagen, vermoedend dat het niet lang feest zou blijven.

    De observatie van zaterdag was 's ochtends gedaan, rond 10:30. Ik was daarvoor bij V&d geweest om enkele andere titels te scoren.

    Kennelijk was zaterdagmiddag de voorraad bij V&D op, en kon de prijs weer omhoog.

    MediaMarkt verkoopt DVDs en CDs vanwege de shopping traffic die het creeert. Dynamische prijzen creeren shopping traffic, omdat het de moete kan lonen "effe te kijken."

  19. #19

    Standaard Re: Re: MediaMarkten Rotterdam

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Niet geheel waar, ik kreeg POTA bij V&D netjes geseald en zonder beschadiging.
    Juist, ik ook. Ze hadden geen zin om ze allemaal uit te pakken en twee tellen later weer in te pakken! Ik was om 9:35 bij de V&D en die man bleef POTA bijvullen! Het vakje was leeg en toen ik hem om een POTA DVD vroeg gaf hij me er eentje met de DVD er al in! Ik kon er zo de winkel mee uitlopen, maar ja ik ben eerlijk dus toch maar aansluiten in de rij van 20 mensen (allemaal met 1 of meer POTA DVD's).

    Ik hoop dat V&D dit vaker gaat doen.

  20. #20

    Standaard

    Ik was zaterdag bij de V&D in Utrecht, ik was er om 09.45 en 5 minuten later was Planet of the Apes al uitverkocht, toen ik aan kwam lopen lagen er nog 2, dus gauw 1 meegepakt. Want voor € 18 kan je hem natuurlijk niet laten liggen. Heb wel een uur in de rij moeten staan voordat ik hem eindelijk mocht meenemen naar huis.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  21. #21

    Standaard

    Vandaag Planet of the Apes gehaald in MM te Rotterdam Centrum voor €17,99 en er stonden er nog heel veel meer

  22. #22

    Standaard

    Vrijdagmiddag was PotA bij de MM ArenA 17 Euro. Dus maar even 2 gescoord.
    Mijn DVD Collectie
    "As I walk through the valley of Death, I will have no fear. Because I'm the meanest motherf*cker in the valley" (Casualties of War)

  23. #23

    Standaard MediaMarkt Rotterdam Centrum

    MM Rdam Centrum - EUR 17.99 - ma 4-3
    Weer of nog steeds EUR 17.99? Ca. 20 stuks nabij de videowall op de DVD-afdeling.

    Ter contrast:
    FRS Rdam Lijnbaan - EUR 36.99 - ma 4-3

  24. #24

    Standaard Re: MediaMarkt Rotterdam Centrum

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luchtgordijn Bogey
    MM Rdam Centrum - EUR 17.99 - ma 4-3
    Weer of nog steeds EUR 17.99? Ca. 20 stuks nabij de videowall op de DVD-afdeling.
    Je had gelijk Bogey!!! POTA 17,99

    Was zeker niet echt wakker op een zaterdag. Heb hem gelukkig vandaag meegenomen.
    "Have a Twinkee, snapperhead."

  25. #25

    Standaard Re: MediaMarkt Rotterdam Centrum

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luchtgordijn Bogey
    MM Rdam Centrum - EUR 17.99 - ma 4-3
    Weer of nog steeds EUR 17.99? Ca. 20 stuks nabij de videowall op de DVD-afdeling.

    Ter contrast:
    FRS Rdam Lijnbaan - EUR 36.99 - ma 4-3
    eigenlijk schande dat ze ons nu ipv Fl. 69,95 nu al bijna Fl. 89,95 laten betalen per DVD.

    In de beginne was FL. 69,95 al erg duur. En ze maken het steeds erger. Maar goed dat er bedrijven zijn die CC accepteren.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •