De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard F.i.S.T met STALLONE

    Weet iemand of de film F.I.S.T op regio 2 is te krijgen het gaat om de film met Sylvester Stallone en Rod Steiger over Truckers?
    Hello! My name is Jack Carter,and you don't want to know me! "Stallone in Get Carter"

  2. #2

    Standaard

    Ik kan me niet herinneren of het om truckers gaat maar ik meen te weten dat het over het vormen van een vakbond handelt.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  3. #3

    Standaard

    Ik heb hem nog niet ergens gezien.
    Ik weet wel dat het over de opkomst van een vakbond/vakbondsman(stallone) gaat. Een van de betere rollen van Stallone vind ik.

  4. #4

    Standaard

    Ik kan me niet herinneren of het om truckers gaat maar ik meen te weten dat het over het vormen van een vakbond handelt.
    Federation of InterState Truckers, het gaat om beiden. Het vormen van een vakbond voor truckers

  5. #5

    Standaard

    ja ik heb er de regio 2 versie van

    hij is wel niet makkelijk te krijgen

    zal eens op freerecordshop.nl of vanleest chekke of marktplaats
    I'm gonna make you an offer you can't refuse

  6. #6

    Standaard

    Ik heb hem laatst ook zien staan, bij van leest geloof ik. Leuke film, aanrader.

  7. #7

    Standaard

    Ik heb hem laatst ook zien staan, bij van leest geloof ik. Leuke film, aanrader. Vergelijkbaar

  8. #8

    Standaard

    Ik heb hem laatst ook zien staan, bij van leest geloof ik. Leuke film, aanrader. Vergelijkbaar met Norma Rae met Sally Field. Alleen dan met wat meer aktie. Het blijft natuurlijk Stallone.

  9. #9

    Standaard

    Je probeert zo aan te geven dat je drie stuks hebt zien staan?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #10

    Standaard

    Ha Ha, nee er ging wat mis met posten, er waren die dag wat storingen met de server van dvd.nl vandaar de drie posts i.p.v één.

  11. #11

    Standaard

    Zag hem vandaag nog staan bij Media Markt Rotterdam. Iets van 9,99 ofzo of 6,99.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •