Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 35 van 35 worden weergegeven.

Discussie: The Mummy Returns

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl

    OFF TOPIC
    Iedereen in de regio Groningen opgelet! Donderdag 25 Okt. gaat eindelijk de Mediamarkt open in de stad Groningen
    Media Markt Groningen
    Westerhaven 48-50

    Zie jullie daar! Ben benieuwd of ze nog leuke openings-aanbiedingen hebben!
    Ik zal er woensdag avond al naartoe >
    heb een uitnodiging voor de openings receptie in het pand zelf. zal ff rondkijken wat de dvdtjes daarow allemaal kosten

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CRe8oR

    zal ff rondkijken wat de dvdtjes daarow allemaal kosten
    Mooi! Als je leuke prijsies tegen komt geef dan ff een gil! Dan weet ik of ik donderdag nog even bij de bank langs moet

  3. #28

    Standaard

    heb hem ook al besteld.
    heb ook de mummy dus is eigenlijk wel verplicht om deel 2 ook te hebben.
    als ik alle geluiden zo om mij heen hoor is the mummy returns toch wel een leuke film!

  4. #29

    Standaard

    Persoonlijk vind ik The Mummy Returns leuker dan zijn voorganger.
    Twee nadelen van de tweede film zijn het zoontje en de wel erg overduidelijke CGI-animatie van 'The Scorpion King' op het einde.
    Als je The Mummy te pruimen vond dan is The Mummy Returns verplichte kost.

    Voor het uitwisselen van scherpe prijzen t.a.v. The Mummy - Ultimate Edition (DTS), The Mummy Returns en The Mummy Box check de Pricewatch!

  5. #30

    Standaard

    Hallo,

    Welke Mediamakrt had hem al? Rotterdam (binnenstad) had hem niet binnen in ieder geval .... hebben ze hem toevallig voor 55 piek in Alexandrium? .... FRS wilde er zelfs 88 piek voor hebben, niet te geloven, iemand het betaald?

    Ze brengen overal de special edition van uit .... leuk voor de liefhebbers, met Star Wars vond ik dat leuk, heb ik er ook voor over, maar ze brengen eigenlijk van dit soort films nooit een normal edition uit, wat is er dan zo special aan de special? The mummy was ook een andere versie van, die heb ik dus ook. Al die extra's is leuk, maar ze brengen geen normale versie uit, is echt jammer. Voor 54 piek vind ik het te doen, dan is het leuk, voor 88 piek betaal je duidelijk voor twee films.

    Weet iemand of Finding Forrester al uit is?

    Greetz,

    Marco

  6. #31

    Standaard

    Wat mij zojuist opviel is dat The Mummy Returns in een soort kartonnen omverpakking a la Se7en SE zit en de vernieuwde The Mummy (Ultimate Edition met DTS) in een gewone keepcase.
    Dat oogt niet echt fraai in een box....
    Ben benieuwd hoe men dat oplost! Of zou dat de reden van de vertraging van de box-release zijn?

  7. #32

    Standaard

    Wat? at ziet er niet uit. Ik hoop dat dat in de box veranderd is. Iemand by the way die weet wanneer die box uitkomt?(ik wil hem echt heel graag hebben)

  8. #33

    Standaard

    Als het goed is dan is ie al te koop.

  9. #34

    Standaard

    Waarschijnlijk gaat de Mummy Box er zo uitzien!!!

  10. #35

    Standaard

    Gisteren avond The Return gezien.

    Kwa beeld en geluid NIKS teklagen top!!! referentie klasse..

    Het verhaal vind ik iets minder dan de eerste, sommige scene's waren herhalingen van de eerste.

    Maar wel de moeite waard.

    beeld/ geluid 10.
    verhaal 7.
    special effects 9.
    extra's 8.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •