Pagina 32 van 35 EersteEerste ... 222829303132333435 LaatsteLaatste
De resultaten 776 tot 800 van 860 worden weergegeven.
  1. #776

    Standaard

    Kan het dat deze film in België nog niet uit is?
    Heb hem nergens gevonden, ook niet in de FRS...

    p.s. 50 euro voor de 5disc editie is inderdaad erg duur, gezien dezelfde box voor de helft te krijgen is in de UK, nieuw.

  2. #777

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    Bij mij draait ie perfect op me PS3
    Mooi zo, thx! Dan kan de mijne uit zijn plastic schilletje
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  3. #778

    Standaard

    De 5 Disc staat nu ook weer op de FRS site.

  4. #779

    Standaard

    Hè hè, vandaag eindelijk m'n op 12-12-2007 verzonden R1 limited edition dvd gift set (nr. 023242/103000) ontvangen van DVD Pacific. 8) Schitterende uitgave! En geen douanekosten...

  5. #780

    Standaard

    ik heb hem ook eindelijk binnen (bluray), helaas wel met 18,00 douane kosten.....

    Mooie uitgave inderdaad.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  6. #781

    Standaard

    Mensen,

    een korte vraag.

    Ik wil de nwe Blade Runner kopen. Is de 5 disc de 30 tientjes waard? Of kan ik beter voor de Final Cut gaan (11 euro) aangezien ik de film goed maar geen ultiem meesterwerk vind?

    what to do?...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #782

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Mensen,

    een korte vraag.

    Ik wil de nwe Blade Runner kopen. Is de 5 disc de 30 tientjes waard? Of kan ik beter voor de Final Cut gaan (11 euro) aangezien ik de film goed maar geen ultiem meesterwerk vind?

    what to do?...
    Je geeft het eigenlijk al aan, je vind hem enkel goed. Gewoon 19 euro in je zak houden..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #783

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Mensen,

    een korte vraag.

    Ik wil de nwe Blade Runner kopen. Is de 5 disc de 30 tientjes waard? Of kan ik beter voor de Final Cut gaan (11 euro) aangezien ik de film goed maar geen ultiem meesterwerk vind?

    what to do?...
    Ik wist het ook niet goed. Ik heb de 4-disk van de film.....4 versies en een shitload aan extra's. Zo'n 16 euro bij Pacific. Ben er erg blij mee. Je mist alleen de workprint maar persoonlijk vind ik 4 versies van een film wel voldoende.

  9. #784

    Standaard

    Heb zelf voor de final cut gekozen!

    Miss. hou ik mijn dir cut (regio 1) wel want voor dvd's krijg je geen z@k meer tegenwoordig
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #785

    Standaard

    Daarom heb ik voor de blu ray 5 disc gekozen, die kost inclusief verzenden maar 24 euro bij amazon. De 5 disc DVD versie kost hier in Nederland nog wel meer dan 3 tientjes, dacht ik zo.

  11. #786

    Standaard

    Inderdaad, nog steeds € 50,-.

  12. #787

    Standaard

    is de FRS versie die op de site wordt aangeboden met NL ondertitels???

  13. #788

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dark noire Bekijk bericht
    is de FRS versie die op de site wordt aangeboden met NL ondertitels???
    Ja.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #789

    Standaard

    De voordeligste R2 versie staat nu op Amazon.co.uk zeker?

    Het is een beetje jammer dat ik niet de mogelijkheid heb om met een creditcard te betalen

    Misschien dat iemand op het forum uitkomst kan bieden door voor mij te bestellen?

  15. #790

    Standaard

    Voor de geduldigen nu voor € 13,99 bij Play.com, incl. verzenden.

  16. #791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrrick Bekijk bericht
    Voor de geduldigen nu voor € 13,99 bij Play.com, incl. verzenden.
    met die link is hij geen 13.99 hoor
    Ik hou van m'n sweety!!!!!!

  17. #792

  18. #793

  19. #794

    Standaard

    Bijna het dubbele nu...

    EUR 25.49 Free Delivery

  20. #795

    Standaard

    Temporarily out of stock. This item will be dispatched as soon as it arrives.
    verrassend, zal wel storm hebben gelopen voor 14 euro!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #796

    Standaard

    Ben ik even blij dat ik gisteren niet te lang heb getwijfeld en toch maar heb besteld
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #797

    Standaard

    Aangezien de 5-Disc Collector's Edition binnenkort ook in andere winkels dan de Free Record Shop te koop zal zijn verschijnen de eerste recensies van de set:

    http://www.dvd-home.nl/review/r2/bladerunnerfc5.htm

    Veel mensen zullen inmiddels weten wat de set allemaal te bieden heeft, maar voor wie het nog niet weet kan de recensie interessant zijn.

  23. #798

    Standaard

    Als ik de film nog nooit gezien heb, kan ik dan beste voor de 2-disc gaan of voor deze. Dit is wel een fraaie set natuurlijk.

  24. #799

    Standaard

    Ligt eraan hoe graag jij de vijf verschillende versies wil hebben en hoeveel geld je er voor neer wil tellen? Als je het niet zo interesseert is de 2disc een fraaie koop.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  25. #800

    Standaard

    €50,- vind ik een beetje te veel, voor eigenlijk een simpele set... 5 dvd'tjes, paar plaatjes, boekje en nog zo'n film-ding.
    €30,- zou een redelijke prijs zijn, €50,- gaat mij toch iets té ver...

    Gewoon paar weken/maanden wachten tot hij €25/€30,- wordt ofzo. Ging hetzelfde bij Zwartboek LE die was eerst ook €57,- na paar weken/maanden €18,-

Pagina 32 van 35 EersteEerste ... 222829303132333435 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •