Pagina 28 van 35 EersteEerste ... 18242526272829303132 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 860 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Wat een rotnummer, zou het terugsturen
    tja, nummer 1 zal wel het meest geliefd zijn maar ik moet bekennen dat ik nog nooit een consument heb gezien die ooit een nummer 1 product heeft gekregen!:wink:
    Laatst aangepast door hstadman : 04-01-2008 om 16:04

  2. #677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Wat een rotnummer, zou het terugsturen
    Als je dat nou eerder had gezegd!!! Heb het nr nu al uit mijn kop geleerd...


  3. #678

    Standaard

    Gisteren de Final Cut gekeken. Geweldige beeldkwaliteit en (van wat ik me kon herinneren tenminste, zou eigenlijk alle versies moeten zien) vond deze beter dan de Director`s Cut.
    Deze week disc 2 kijken
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #679

    Standaard

    Mijn Blu Ray koffer vandaag ontvangen, nummer 97593

    Ik ben allang blij dat disc5 in orde is
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  5. #680

    Standaard

    Ik heb nog maar eens gemailt, waarom het Tin ontbreekt, maar dat was omdat het uit productie was gegaan en ze iedereen wel tevreden wilde houden, door toch de digipacks te sturen. Erg jammer, want nou had ik hem net zo goed bij Freerecordshop kunnen bestellen (nog NL ondertiteling gehad ook). Maar ach het zij zo.

  6. #681

    Standaard

    De suitcase is niet meer te krijgen op dvdpacific... dan bedoel ik de normale DVD versie. Zou dan amazon.com worden met grote kans op douane onderschepping. Maar misschien is het toch een beter idee de Blu Ray koffer te halen, sinds ik zeer spoedig een PS3 wil aanschaffen.

  7. #682

    Standaard

    Weet iemand of de oplage van 103000 stuks van de collector's edition voor alle mediadragers geldt ? Of is dat 103000 voor elk DVD, HD DVD en BLU-RAY ?

    Ik heb ergens een plaatje gezien van oplage van 2500 stuks. Weet iemand daar meer over ?

  8. #683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blord Bekijk bericht
    Weet iemand of de oplage van 103000 stuks van de collector's edition voor alle mediadragers geldt ? Of is dat 103000 voor elk DVD, HD DVD en BLU-RAY ?

    Ik heb ergens een plaatje gezien van oplage van 2500 stuks. Weet iemand daar meer over ?
    Volgens mij is dat van de DVD, BD en HD bij elkaar.

    Die 2500 stuks is volgens mij in canada
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  9. #684

    Standaard

    Ach, ik heb sinds vandaag de reguliere 5-disc editie en ben er zeer tevreden over...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #685

    Standaard

    http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=842693

    Dit lijkt dan de giftcase te zijn? Volgens amazon.com zijn er nu 3 nieuwe DVD versies... de 2 disc final cut, de 4 disc CE en de 5 disc ultimate collector's edition (giftcase).

  11. #686

    Standaard

    Gister de Final Cut gekeken, wil vandaag of de Internationale cut kijken (Theatrical met meer geweld) of de Workprint, ben er nog niet helemaal uit.

  12. #687

    Standaard

    Vandaag ook mijn koffertje binnen gekregen, via Amazon, zonder douane. Me is happy

  13. #688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd Bekijk bericht
    http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=842693

    Dit lijkt dan de giftcase te zijn? Volgens amazon.com zijn er nu 3 nieuwe DVD versies... de 2 disc final cut, de 4 disc CE en de 5 disc ultimate collector's edition (giftcase).
    nee dat is niet de giftset, dat zou er achter moeten staan

    :wink:

  14. #689

    Standaard

    Die happy ending van de Theatrical cut is trouwens wel dramatisch slecht.. Ik moest er zo hard van lachen.. wat een vreselijk dom einde
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  15. #690

    Standaard

    Ik zal het morgen zien dan ga ik de Internationale versie uit 82 kijken. Ik heb voorstanders en tegenstanders gehoord over de narration. Maar het einde vond iedereen geloof ik nep. Ik vond trouwens het einde van The Final Cut erg goed.

    Dit was iemand's mening op het Rottentomatoes board over de DC en Theatrical, vond ik wel leuk interessant om te lezen:

    The Theatrical Version is a brilliant film noir pastiche, and little more than that. It has the over-the-hill, burned-out detective forced to take one last case. He meets and falls for the classy-but-forbidden dame. He is forced to question his own morality and that of his job. Et cetera. All the classic noir elements. The voice over (with which I never had a problem) works magnificently to further the noir connection, cementing it as firmly within that genre as the visuals and story cement it as a sci-fi work. It is, in my opinion, the fact that the Theatrical Version is so solidly and successfully set in what otherwise are two nearly opposite genres that is part of its brilliance. The anachronistic blend of visionary sci-fi sets and settings with ancient and iconic film noir archetypes was something startling and original for its time.

    In the Director's Cut, Deckard is a Replicant, and the story becomes that of a Replicant who doesn't know he is one. (And yes, it isn't even a question--the combination of the unicorn "dream" sequence and Gaff's unicorn origami made it quite clear to me that Deckard was a Replicant.) This movie tells the story of a creature with few memories and emotions assigned to track down and kill other creatures that are like him. What memories he has were implanted to help him perform his function--killing other replicants. He doesn't know any of this, but he increasingly feels a sense of identification with his quarry, particularly when studying Leon's photographs. Newly-forming emotions start to emerge, baffling and confusing him. (This helps account for his near-rape of Rachel.) He falls for another creature like himself, a Replicant who doesn't know the truth about herself. This Director's Cut is the much more philosophical movie, really getting into the questions in Dick's book about what defines a human being. It is a story of self-discovery. In this tale, a noirish voice over is unnecessary, and would even be detrimental, as Deckard doesn't really know himself and we shouldn't really know him either.

    Both great movies. Both great stories. But completely different in focus and meaning.

  16. #691

    Standaard

    Heb de mijne nog niet binnen verdorrie.

  17. #692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Heb de mijne nog niet binnen verdorrie.
    Je zou toch denken dat bij een pre-order de bestelling een voorrang zou krijgen. Je moet het allang ontvangen hebben.

  18. #693

    Standaard

    Ik zit ook nog met smart te wachten. 17-12 verstuurd door Amazon.

  19. #694

    Standaard

    I smell customs

  20. #695

    Standaard

    6 maanden geleden gepreordered...
    14-12-2007 verstuurd......
    niets ontvangen.....
    mailtje naar Amazon....
    geld gecrediteerd naar mn credit card.....

    Ik krijg zo'n beetje het gevoel dat ze niet aan de vraag kunnen voldoen en zodoende net doen of ze ons allemaal de order hebben opgestuurd, ik heb namelijk nog nooit zo makkelijk mn geld terug gehad!

    Marco

  21. #696

    Standaard

    Misschien moet je nogmaals orderen. Mijn koffer is op 20-12 besteld, 21-12 verzonden en op 31-12 aangekomen inclusief doanebetaling van €10.

  22. #697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8t88 Bekijk bericht
    6 maanden geleden gepreordered...
    14-12-2007 verstuurd......
    niets ontvangen.....
    mailtje naar Amazon....
    geld gecrediteerd naar mn credit card.....

    Ik krijg zo'n beetje het gevoel dat ze niet aan de vraag kunnen voldoen en zodoende net doen of ze ons allemaal de order hebben opgestuurd, ik heb namelijk nog nooit zo makkelijk mn geld terug gehad!

    Marco
    Dat idee heb ik dus ook of hun eerste oplage is direct USA only geweest en de 2de oplagen dus naar EU klanten. Erg slecht dit allemaal normaal nooit problemen met ze maar dit is erg raar allemaal. Ze hebben hem geback orderd.... lekker dan.

  23. #698

    Standaard

    Heeft dan uberhaupt iemand de box van Amazon ontvangen anders bereid ik ook alsvast een boze mail voor.

  24. #699

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bedijn Bekijk bericht
    Heeft dan uberhaupt iemand de box van Amazon ontvangen anders bereid ik ook alsvast een boze mail voor.
    Als je een paar posts hierboven van mij had bekeken

    Heb hem een paar dagen geleden ontvangen

  25. #700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bedijn Bekijk bericht
    Heeft dan uberhaupt iemand de box van Amazon ontvangen anders bereid ik ook alsvast een boze mail voor.
    Ik en 2 vrienden van me hebben hem nog steeds niet ontvangen. Lijkt me niet echt normaal sinds we allemaal de preorders rond oktober hebben geplaatst.Laat me even weten wat je gaat schrijven dan zullen eens kijken wat ze erop zeggen dat er 3 mensen gewoon weg niks ontvangen hebben. Zou het heel erg vinden als ik deze box mis ga lopen door het geklummel van Amazon.

Pagina 28 van 35 EersteEerste ... 18242526272829303132 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •