Pagina 15 van 35 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 860 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Dat is nu inderdaad een probleem; wachten tot een aankondiging hier in nederland of pre-orderen en zekerweten dat je er eentje kunt bemachtigen. Kans is groot dat als er in Engeland eentje aangekondigd wort er ook in de benelux komt. je kunt je pre-order ook weer cancelen, dus het is niet zo'n groot probleem.8)
    Kun je me uitleggen hoe dat zit met het cancellen? Ik heb op amazon.com gezocht hierna maar daar wordt er erg weinig over verteld. Ik wil deze set ook pre-orderen, echter zodra er bekend wordt of de set ook in Nederland uitkomt prefereer ik toch de NL subs.

    Groeten Marco

  2. #352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8t88 Bekijk bericht
    Kun je me uitleggen hoe dat zit met het cancellen? Ik heb op amazon.com gezocht hierna maar daar wordt er erg weinig over verteld. Ik wil deze set ook pre-orderen, echter zodra er bekend wordt of de set ook in Nederland uitkomt prefereer ik toch de NL subs.

    Groeten Marco
    Opzich is het vrij simpel;als je ruim voordat de besteling uitgeleverd kan worden even een mailtje stuurt dat je de order wilt cancelen is er niets aan de hand.

    Wat je ook nog kunt doen is deze amerikaanse verise aanschaffen en later, als de NL versie er is, de discs vervangen voor de nl disks met nl subs. heb je het beste van beide werelden.

  3. #353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8t88 Bekijk bericht
    Kun je me uitleggen hoe dat zit met het cancellen? Ik heb op amazon.com gezocht hierna maar daar wordt er erg weinig over verteld. Ik wil deze set ook pre-orderen, echter zodra er bekend wordt of de set ook in Nederland uitkomt prefereer ik toch de NL subs.

    Groeten Marco
    Je gaat naar track packages > "Open Orders" > ga naar Blade Runner (Five-Disc Ultimate Collector's Edition) en klik op het knopje "View or change order" > dan ben je in het Blade Runner menutje, staat wat het kost, verzendkosten etc. en dan boven de prijs van het item staat "need to cancel an item?" en daar klik je dan op > vink het boxje "Cancel item" aan en slecteer een reden en dan druk je op de knop "Cancel check items".

    Dan wordt je order gecanceled, je hebt nog niet betaald aangezien ze het pas van je rekening afschrijven als de order verzonden wordt.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  4. #354
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Blu-ray en HD-DVD versies van de 5-disc Ultimate met koffer zijn nu ook te pre-orderen op Amazon.

    Ik blijf toch bij de gewone 5-Disc met koffer en later haal ik wel de film op Blu-ray of HD-DVD

  5. #355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Je gaat naar track packages > "Open Orders" > ga naar Blade Runner (Five-Disc Ultimate Collector's Edition) en klik op het knopje "View or change order" > dan ben je in het Blade Runner menutje, staat wat het kost, verzendkosten etc. en dan boven de prijs van het item staat "need to cancel an item?" en daar klik je dan op > vink het boxje "Cancel item" aan en slecteer een reden en dan druk je op de knop "Cancel check items".

    Dan wordt je order gecanceled, je hebt nog niet betaald aangezien ze het pas van je rekening afschrijven als de order verzonden wordt.
    Heel helder uitgelegd, bedankt!!!!

  6. #356

    Standaard

    Ter info:

    Zojuist met Warner Home Video International in A'dam gebeld en zij brengen hem 18 januari 2008 uit MET NL ondertiteling.

  7. #357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door s9538798 Bekijk bericht
    Ter info:

    Zojuist met Warner Home Video International in A'dam gebeld en zij brengen hem 18 januari 2008 uit MET NL ondertiteling.
    Das pas eens goed nieuws , nog ff geduldig wachten. En de portefeulle wa vullen

  8. #358

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door s9538798 Bekijk bericht
    Ter info:

    Zojuist met Warner Home Video International in A'dam gebeld en zij brengen hem 18 januari 2008 uit MET NL ondertiteling.
    De koffer?
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  9. #359

    Standaard

    Ben daar toch ook wel benieuwd naar eigenlijk...

  10. #360

    Standaard

    Ben ik ook wel benieuwd naar (of de koffer naar NL komt)?

    Op dit moment zit ik te schipperen tussen de normale dvd-versie of de HD-dvd versie omdat ik nog geen HD-dvd speler heb.

    Ik wil sowieso in de nabije toekomst een Xbox 360 kopen, met dan evt. de optionele HD-dvd drive, maar voor 1 film is dat een beetje duur, maar het kan dan ook zo zijn dat hybride HD-spelers dan de overhand hebben....

    Wat zouden jullie doen? Mij lijkt het verschil tussen 'gewoon' dvd HD-dvd namelijk wel de moeite waard, zeker bij deze film..
    1.Serve the public trust, 2.Protect the innocent
    3.Uphold the law, 4.(Classified)

    Scheveningen....SCHEVENINGEN!!

  11. #361

    Standaard

    Ja dat de dvd in Nederland wordt uitgegeven lijkt me wel erg voor de hand liggend, maar of dat die koffer-release wordt.... betwijfel het, maar mocht toch zo zijn dan gaat hij zeker in de aanschaf.

  12. #362

    Standaard

    bron: vrtnieuws.net



    ma 03/09/07 - Regisseur Ridley Scott heeft op het Filmfestival van Venetië zijn nieuwe en definitieve versie van "Blade runner" voorgesteld. Volgens Scott is dit de film die hij voor ogen had toen hij meer dan 25 jaar geleden aan het project begon.



    "Blade runner" kwam in 1982 uit, nadat de producenten Scott dwongen om enkele veranderingen aan te brengen waar hij zelf niet achterstond. Tien jaar later kwam er een director's cut uit, maar ook daarover was Scott (foto) niet tevreden.


    (Belga)





    Hij heeft nu de montage herwerkt voor "The final cut". "Dit is zoals het moest zijn", zei hij.

    "Blade runner" gaat over een rechercheur, gespeeld door Harrison Ford, die in de nabije toekomst wordt aangesteld om replicants, ingenieuze robots die niet van de mens te onderscheiden zijn, op te sporen en uit te roeien.

    De film werd in de jaren 80 slecht onthaald door pers en publiek, maar verwierf achteraf een cultstatus.
    There is only one real truth: causality!...

  13. #363

    Standaard

    Wat heeft het ongelooflijk lang geduurd, maar het is nu echt zover, de versie zoals meneer Scott het wilde.
    En Rutger Hauer was er ook bij als het goed is, in Venetie.
    1.Serve the public trust, 2.Protect the innocent
    3.Uphold the law, 4.(Classified)

    Scheveningen....SCHEVENINGEN!!

  14. #364

    Standaard

    Ik kan niet wachten!
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  15. #365

    Standaard

    Play verkoopt een gewone box. Kost 27.99 en komt uit de 19de oktober.

    http://www.play.com/DVD/DVD/4-/10604...ml?source=9316. Voor zo'n 20e meer heb je dus de briefcase...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  16. #366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx Bekijk bericht
    Play verkoopt een gewone box. Kost 27.99 en komt uit de 19de oktober.

    http://www.play.com/DVD/DVD/4-/10604...ml?source=9316. Voor zo'n 20e meer heb je dus de briefcase...

    Deze lijkt mij wel wat; alle versies zonder die grote koffer. Deze is gemakkelijker te plaatsen in een dvd rek en is ook goedkoper.

  17. #367
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Deze lijkt mij wel wat; alle versies zonder die grote koffer. Deze is gemakkelijker te plaatsen in een dvd rek en is ook goedkoper.
    Ja vind ik ook, bij de koffer komt er trouwens hoogstwaarschijnlijk nog een hoop douanekosten

    Ik heb toch maar de koffer bij amazon geannuleerd en ik ga voor deze versie. Deze is trouwens regio 2

  18. #368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    Deze is trouwens regio 2
    Lekker belangrijk


  19. #369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Lekker belangrijk

    Zeker, daar pal beter is dan ntsc op Europese dvdspelers. Het bekende stotteren etc. is dan niet meer aanwezig.
    Bij vergelijkbare kwaliteit kies ik zeker ook voor pal.

  20. #370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Artwork:


    Hoe zit het met de release-datums? Wil de bovenste namelijk wel aanschaffen.

  21. #371

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Hoe zit het met de release-datums? Wil de bovenste namelijk wel aanschaffen.
    De R1 komt op 18 december uit, de Europese (en dus NL) release weet ik eigenlijk niet
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #372

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    De R1 komt op 18 december uit, de Europese (en dus NL) release weet ik eigenlijk niet
    In Januari de NL uitvoering dacht ik.

  23. #373

    Standaard

    Hmm, nog even door bijten......
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  24. #374

    Standaard

    Op play.com staat ie aangekondigd voor 3 december...
    There is only one real truth: causality!...

  25. #375

    Standaard

    Hiers nieuws over de R2UK versie:

    Title: Blade Runner: The Final Cut (IMDb)
    Starring: Harrison Ford
    Released: 23rd November 2007
    SRP: £15.99

    Further Details:
    Warner Home Video has announced the release of two versions of Blade Runner: The Final Cut for the 23rd of November. The film will be available in both two-disc (£15.99) and five-disc (£29.99) editions, details and artwork for which can be found below.


    Two-Disc Edition

    Disc One
    • Restored and Remastered Feature with Added and Extended Scenes, Added Lines, New and Cleaner Special Effects
    • 2.40:1 Anamorphic Widescreen Transfer
    • Dolby Digital 5.1 Audio
    • Commentary by Ridley Scott
    • Commentary by Executive Producer/Co-Screenwriter Hampton Fancher and Co-Screenwriter David Peoples; Producer Michael Deely and Production Executive Katherine Haber
    • Commentaries by Visual Futurist Syd Mead; Production Designer Lawrence G. Paull, Art Director David L. Snyder and Special Photographic Effects Supervisors Douglas Trumbull, Richard Yuricich and David Dryer

    Disc Two
    • 'Dangerous Days: Making Blade Runner' Documentary


    Five-Disc Edition


    Disc One


    • Restored and Remastered Feature with Added and Extended Scenes, Added Lines, New and Cleaner Special Effects
    • 2.40:1 Anamorphic Widescreen Transfer
    • Dolby Digital 5.1 Audio
    • Commentary by Ridley Scott
    • Commentary by Executive Producer/Co-Screenwriter Hampton Fancher and Co-Screenwriter David Peoples; Producer Michael Deely and Production Executive Katherine Haber
    • Commentaries by Visual Futurist Syd Mead; Production Designer Lawrence G. Paull, Art Director David L. Snyder and Special Photographic Effects Supervisors Douglas Trumbull, Richard Yuricich and David Dryer


    Disc Two

    • 'Dangerous Days: Making of Blade Runner' Documentary

    Disc Three

    • 1982 Theatrical Version
    • 1982 International Version
    • 1992 Director's Cut

    Disc Four

    • 'The Electric Dreamer: Remembering Philip K. Dick' Featurette
    • 'Sacrificial Sheep: The Novel vs. The Film' Featurette
    • Philip K. Dick: The Blade Runner Interviews (Audio)
    • 'Signs of the Times: Graphic Design' Featurette
    • 'Fashion Forward: Wardrobe & Styling' Featurette
    • Screen Tests: Rachel & Pris
    • 'The Light That Burns: Remembering Jordan Cronenweth' Featurette
    • Deleted & Alternate Scenes
    • 1982 Promotional Featurettes
    • Trailers & TV Spots
    • 'Promoting Dystopia: Rendering the Poster Art' Featurette
    • 'Deck-A-Rep: The True Nature of Rick Deckard' Featurette
    • 'Nexus Generation: Fans & Filmmakers' Featurette

    Disc Five

    • Workprint Version
    • Introduction by Ridley Scott
    • Commentary by Paul M. Sammon, Author of Future Noir: The Making of Blade Runner
    • 'All Our Variant Futures: From Workprint to Final Cut' Featurette

    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

Pagina 15 van 35 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •