Pagina 22 van 35 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 860 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Ik kan niet wachten tot mijn koffer in januari... En begin volgend jaar komt er ook een full-hd tv in huis, dan kan die philips crt bak bij het vuil
    En dan nog ergens voor een zacht prijsje een hd-dvd/blu-ray combo bak scoren...

  2. #527

  3. #528

    Standaard

    Heb net foto's gezien van de koffer en ik denk dat ik dit weekend die film maar eens ga kijken (de Deluxe Edition nog). Als die me bevalt komt de koffer er wel in.


    Voor meer :
    Menu's
    De koffer en inhoud

  4. #529

    Standaard

    veetttttttt, kan niet wachten tot die binnen is. Betekent "helaas" dat ik een nieuwe kast moet gaan aanschaffen, omdat het er dan niet meer in past. Erg vervelend.

  5. #530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Annemie Bekijk bericht
    Heb net foto's gezien van de koffer en ik denk dat ik dit weekend die film maar eens ga kijken (de Deluxe Edition nog). Als die me bevalt komt de koffer er wel in.


    Voor meer :
    Menu's
    De koffer en inhoud

    Heeft bovenstaand voorbeeld misschien NL subs? Ik heb namelijk de regio 1 in reservering staan, maar prefereer toch NL subs.

  6. #531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl Bekijk bericht
    Ik heb hem er net eventjes in gedaan en er staan meer subs op. Half Europa behalve Nederland .
    DISC 1 THE FINAL CUT;
    Spoken; English, Deutsch, Castellano, Polski Lektor.

    Subtitles; English, English for the hearing impaired, Deutsch, Deutsch fur horgeschadigte, Castellano, HRVATSKI, Ceske, Dansk, Suomi, Greek, Hebrew, Norsk, Polski, Portuguese, Slovenski, Svenska, Turkce. (Turkish)

    DISC 2 Dangerous Days. Making Blade Runner.
    Spoken; English
    Subtitles;English, French, Deutsch, Italiano, Castelllano, Nederlands, Dansk, Suomi, Greek, Norsk, Polski, Portuguese, Svenska.

    DISC 3 The three theatrical versions on one disk.
    Spoken; English, English 5.1, Deutsch, Castellano.
    SUBTITLES;English, English for the hearing impaired, Deutsch, Deutsch fur horgeschadigte, Castellano, Dansk, Suomi, Norsk, Svenska.

    DISC 4. Enhancement Archive.
    Spoken; English.
    Subtitles; English, French, Deutsch, Italiano, Castellano, Nederlands, Dansk, Suomi, Norsk, Polski, Svenska.

    DISC 5
    Spoken; English.
    Subtitles; English, English for the hearing impaired, Deutsch, Deutsch fur horgeschadigte, French, Italiano, Italiano per non udati, Castellano, Nederlands, Dansk, Suomi, Norsk, Polski, Svenska.

  7. #532

    Standaard

    Nederland wordt meestal samengevoegd met Frankrijk, dus de Franse release heeft wel Nederlandse ondertitels op alle discs.

  8. #533

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Annemie Bekijk bericht
    Heb net foto's gezien van de koffer en ik denk dat ik dit weekend die film maar eens ga kijken (de Deluxe Edition nog). Als die me bevalt komt de koffer er wel in.


    Voor meer :
    Menu's
    De koffer en inhoud
    Net bekeken: ziet er super uit. Kan niet wachten tot de mijne aankomt
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #534

    Standaard

    Zo belangrijk zijn de NL subitles toch ook weer niet, ik bedoel iedereen hier kan toch wel redelijk tot goed engels lijkt mij zo, we zijn geen fransen toch

  10. #535

    Standaard

    Volgens de folder van FRS die ik vandaag ontvangen heb is de 5-disc daar exclusief te koop voor 49,99.

  11. #536

    Standaard

    Zou ik beter bij Play.com bestellen daar is die omgerekend 25 euro. Scheelt toch weer de helft.

  12. #537

    Standaard

    Dat kun je inderdaad het beste doen, maar als je per sé op ALLE discs Nederlandse ondertitels wilt hebben dan zul je 'm bij de FRS moeten kopen of importeren uit Frankrijk.

  13. #538

    Standaard

    Op de site van FRS staat dat ie de 12e uitkomt van deze maand.

  14. #539

    Standaard

    Ziet er heel goed uit die koffer, kan net als iedereen ook niet wachten op die van mij . Gaat er iemand nog de nieuwe 3 disc soundtrack kopen?
    Favoriete films: Matrix Trilogy, Kill Bill Volumes 1 & 2, Terminator Trilogy, Lord of the Rings Trilogy, Star Wars Trilogies, Indiana Jones Trilogy, Blade Runner, Forrest Gump, The Green Mile, Seven.
    Favoriete series: Prison Break, LOST, CSI New York, Medium, Terminator: Sarah Connor Chronicles, Criminal Minds, Numb3rs, Dark Angel, Will & Grace.
    Favoriete games: Dead or Alive, Ninja Gaiden, Warcraft, Starcraft, Final Fantasy, Gran Turismo, Tourist Trophy, Metal Gear Solid.

  15. #540

    Standaard

    Wacht nog steeds op het ontvangen van de 5 disc ultimate edition. Helaas past de koffer nergens in mijn kamer.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #541

    Standaard

    Maar die van de FRS is dat dan de Franse import of wat?

  17. #542

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bruce Lee Bekijk bericht
    Maar die van de FRS is dat dan de Franse import of wat?
    Ik heb zo het vermoeden dat het een NL-editie is. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat FRS een import-dvd zou durven adverteren als "Alleen bij Free Record Shop". Ze hebben al de "exclusive" van die reissues van Fox-SE's en ik denk dat dit iets vergelijkbaars is. In Engeland zie je het wel vaker bij HMV en Virgin Megastore.

  18. #543

    Standaard

    De 5-disc Tin is via Amazon al niet meer verkrijgbaar. Ik heb hem via de Amazon Marktplaats besteld. Nog altijd goedkoper dan die vermeende NL 5-disc. Hoop hem ergens in de komende week te ontvangen.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  19. #544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bruce Lee Bekijk bericht
    Zou ik beter bij Play.com bestellen daar is die omgerekend 25 euro. Scheelt toch weer de helft.
    ik zie hem op play nergens staan voor 25 euro
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  20. #545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    ik zie hem op play nergens staan voor 25 euro
    geen 25 euro, wel 28 euro

    http://www.play.com/DVD/DVD/4-/35121...n/Product.html
    Ik hou van m'n sweety!!!!!!

  21. #546

    Standaard

    Heeft de HD DVD of Blue Ray format van Blade Runner Final Cut Nederlandse subtitels ?
    Wie heeft deze film op HD en kan dit vertellen ?

  22. #547

    Standaard

    Ik zie dat de Tin op Play ook al uitverkocht is, ik bestel hem nu dan toch maar snel via zo'n mannetje bij Play hijs tenminste nog nieuw.

  23. #548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee Bekijk bericht
    De 5-disc Tin is via Amazon al niet meer verkrijgbaar. Ik heb hem via de Amazon Marktplaats besteld. Nog altijd goedkoper dan die vermeende NL 5-disc. Hoop hem ergens in de komende week te ontvangen.
    Als het over de dvd tin hebt: via Amazon.co.uk is ie nog wel te koop hoor. Ik heb hem er gisteren nog besteld.

  24. #549

    Standaard Ik heb 'm!!!

    Na jaren wachten, online petities tekenen en hopen...

    ...EINDELIJK! HIJ IS ER! IK HEB 'M!!!

    Het wachten duurde zo lang dat ik het wel op zijn plaats vond om deze thread op te vrolijken met een dergelijke 'onzin mededeling'.

    Vanavond ga ik me onderdompelen in die wondere regenachtige wereld van LA 2019!

    Ik kom nog later terug om te laten weten wat mijn ervaringen zijn. Maar gezien de hoeveelheid van het materiaal zal dat nog even een tijdje op zich laten wachten. Wat een gigantische set. En niet zomaar gigantisch, maar echt LOTR-gigantisch! Ondertussen wil ik iedereen die wat sneller is met het consumeren van al dit snoepgoed oproepen de volgende vraag te beantwoorden:

    En? Wat vinden we ervan?
    I have seen things you people wouldn’t believe... ...a perfect Blade Runner sequel...

  25. #550

    Standaard

    Hebben we hier in NL de NL versie met tin of zo'n papieren verpakking? Ik wou hem vrijdag gaan halen (of heel misschien morgenavond). Ben wel benieuwd welke we hier in NL hebben.
    Judgment Day Has Come... Humanity Will Fall... And The Machines Will Rise

Pagina 22 van 35 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •