Pagina 31 van 35 EersteEerste ... 21272829303132333435 LaatsteLaatste
De resultaten 751 tot 775 van 860 worden weergegeven.
  1. #751

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Saaur Bekijk bericht
    Voor mij is hij vandaag aangeboden, met bijna 17 euri douane. En natuurlijk bezorgen ze dan op zaterdag niet, en op maandag is er niemand thuis, en dan kan ik hem dinsdag op gaan halen....fijn dat je dat nu al weet

    Volgens mij is het voor de PTT veel efficiënter om een keer over te stappen naar een systeem dat rekening houdt met tweeverdieners
    Hier zijn ze ook aan de deur geweest die vervolgens niet geopend werd. Morgen loop ik toch even naar het postkantoor, wie weet heb ik geluk.

  2. #752

    Standaard

    Ik heb m'n koffertje (blu-ray versie) ook eindelijk binnen, verstuurd op 20 december. Ruim €18 duane kosten maar ik ben blij dat ie binnen is .
    Favoriete films: Matrix Trilogy, Kill Bill Volumes 1 & 2, Terminator Trilogy, Lord of the Rings Trilogy, Star Wars Trilogies, Indiana Jones Trilogy, Blade Runner, Forrest Gump, The Green Mile, Seven.
    Favoriete series: Prison Break, LOST, CSI New York, Medium, Terminator: Sarah Connor Chronicles, Criminal Minds, Numb3rs, Dark Angel, Will & Grace.
    Favoriete games: Dead or Alive, Ninja Gaiden, Warcraft, Starcraft, Final Fantasy, Gran Turismo, Tourist Trophy, Metal Gear Solid.

  3. #753

    Standaard

    Klopt het dat de Final Cut in de koffer ook Dutch subs heeft? Volgens DVDactive wel.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #754

    Standaard

    Vandaag de 'final cut' 2 disc versie aangeschaft... Ben benieuwd, ga vanavond kijken
    YIPPEE-KI-YAY Motherf*****

  5. #755

    Standaard

    Zozo,langzaam maar zeker komen de koffertjes binnen!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #756

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Klopt het dat de Final Cut in de koffer ook Dutch subs heeft? Volgens DVDactive wel.
    Bij de BD versie van de koffer iig niet.
    Favoriete films: Matrix Trilogy, Kill Bill Volumes 1 & 2, Terminator Trilogy, Lord of the Rings Trilogy, Star Wars Trilogies, Indiana Jones Trilogy, Blade Runner, Forrest Gump, The Green Mile, Seven.
    Favoriete series: Prison Break, LOST, CSI New York, Medium, Terminator: Sarah Connor Chronicles, Criminal Minds, Numb3rs, Dark Angel, Will & Grace.
    Favoriete games: Dead or Alive, Ninja Gaiden, Warcraft, Starcraft, Final Fantasy, Gran Turismo, Tourist Trophy, Metal Gear Solid.

  7. #757

    Standaard Eindelijk binnen!

    Ha! Hij is eindelijk binnen!

    Zie: http://www.youtube.com/watch?v=9k_8eaS7IC0

    Enjoy!
    I have seen things you people wouldn’t believe... ...a perfect Blade Runner sequel...

  8. #758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Sleper Bekijk bericht
    Ha! Hij is eindelijk binnen!

    Zie: http://www.youtube.com/watch?v=9k_8eaS7IC0

    Enjoy!
    Prima filmpje!!! Kan ik mn koffertje gewoon dicht laten, welke overigens erg goedkoop werd nadat amazon mijn aankoop bedrag heeft teruggeboekt.......

  9. #759

    Standaard

    Ik heb bij HMV.com op 31 december 2007 de Blade Runner 5 disc besteld. Deze order is vervolgens gesloten en dus ook geshipped. Bijna drie weken later helaas nog niets mogen ontvangen...

    Op dezelfde dag bij Virgin de Sex and the City shoebox besteld en die is inmiddels al een dikke tien dagen binnen. Omdat ik de HMV vanuit Engeland goed ken en er positief over dacht heb ik op 12 januari hier als tweede bestelling Day 6 van 24 besteld, en laten verzenden naar mijn broer in Engeland. Die was vandaag, een weekje later, wel gewoon binnen!

    Wordt tijd voor een emailtje naar customer services denk ik... Hebben er meer gekozen voor de 18 pond Blade Runner box bij HMV? En hoelang duurde jullie levering -als ie al geleverd is?!

  10. #760

    Standaard

    Inderdaad net als je een replacement hebt aangevraagd een briefje in de bus... Replacement maar weer gecancelled en exact hetzelfde verhaal als Saaur Dinsdag maar ff ophalen dus. Eindelijk! Woehoe!

  11. #761

    Standaard

    Heb hem ook ontvangen gelukkig jammer van het plastic autotje :P maar ja geweldige box verder

  12. #762

    Standaard

    speelt het koffertje van amazom eigenlijk af op een nederlandse PS3 ?
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  13. #763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun Bekijk bericht
    speelt het koffertje van amazom eigenlijk af op een nederlandse PS3 ?
    Nee, de Amazon box is regio1, en jou PS3 is hoogstwaarschijnlijk regio2 (tenzij je een USA versie hebt gekocht...)

  14. #764

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Sleper Bekijk bericht
    Ha! Hij is eindelijk binnen!

    Zie: http://www.youtube.com/watch?v=9k_8eaS7IC0

    Enjoy!
    Staat dit youtube filmpje ook op de dvd-extra's?

  15. #765

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8t88 Bekijk bericht
    Nee, de Amazon box is regio1, en jou PS3 is hoogstwaarschijnlijk regio2 (tenzij je een USA versie hebt gekocht...)

    Dankjewel voor je antwoord.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  16. #766

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun Bekijk bericht
    Dankjewel voor je antwoord.
    De Blu Ray versie is regio vrij hoor

    De DVD's die daarin zitten ook.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  17. #767

    Standaard

    Hallo, na jaren op deze site rond gekeken te hebben, had ik nu toch de "noodzaak" om te registreren.Ik heb een vraag over een mogelijke 5-disc versie van Blade Runner, is er een versie met complete nl. subs? Ik meen op de site van FRS een 5-disc versie gezien te hebben maar hij staat er nu niet meer. Andere sites zijn ook niet echt scheutig met informatie.Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen en bij voorbaat dank daarvoor.

  18. #768

    Standaard

    De 5-disc versie is (vooralsnog) alleen bij de FRS te koop. Op de site kun je 'm inderdaad niet meer vinden, maar wellicht kunnen ze je in de winkel nog wel aan een exemplaar helpen.

  19. #769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De 5-disc versie is (vooralsnog) alleen bij de FRS te koop. Op de site kun je 'm inderdaad niet meer vinden, maar wellicht kunnen ze je in de winkel nog wel aan een exemplaar helpen.
    FRS Rotterdam lijnbaan heeft nog een flinke stapel staan!

  20. #770

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    De Blu Ray versie is regio vrij hoor

    De DVD's die daarin zitten ook.
    Je hebt gelijk, ik denk echter dat er iets meer DVD koffers zijn besteld dan BR of HDDVD.....

  21. #771

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    De Blu Ray versie is regio vrij hoor

    De DVD's die daarin zitten ook.

    Dus dan draait ie wel op m'n ps3,.... Is er mischien iemand die het voor de zekerheid even kan uitproberen ?
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  22. #772

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De 5-disc versie is (vooralsnog) alleen bij de FRS te koop. Op de site kun je 'm inderdaad niet meer vinden, maar wellicht kunnen ze je in de winkel nog wel aan een exemplaar helpen.

    Je zegt vooralsnog, zijn er plannen dat andere winkels deze DVD ook gaan uitbrengen?

    Dat zou misschien iets aan de prijs kunnen doen, ik heb em inderdaad al zien liggen in de FRS, hij is alleen 50 euro, voor 1 film (ok, 5 verschillende versies maar toch...) vind ik dat toch wel duur.

  23. #773

    Standaard

    Het kan goed zijn dat de uitgave op termijn ook in andere winkels te koop zal zijn. De Batman - Special Editions box was bijvoobeeld in eerste instantie ook alleen bij de FRS te koop, maar later ook bij andere winkels.

  24. #774

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun Bekijk bericht
    Dus dan draait ie wel op m'n ps3,.... Is er mischien iemand die het voor de zekerheid even kan uitproberen ?
    Bij mij draait ie perfect op me PS3
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  25. #775

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Staat dit youtube filmpje ook op de dvd-extra's?
    Ja, inclusief een "Making of the Unboxing Video"
    I have seen things you people wouldn’t believe... ...a perfect Blade Runner sequel...

Pagina 31 van 35 EersteEerste ... 21272829303132333435 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •