Pagina 16 van 16 EersteEerste ... 61213141516
De resultaten 376 tot 379 van 379 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    In de strips is Kuifje zelf ook een vrij kleurloos figuur. Mischien dat juist daarom de tekenaar Haddock en de Jansens heeft toegevoegd.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik heb Kuifje gisteravond in Tiel gezien en mijn conclusie is een 8/10 (een 10 geef ik zelden). In het begin moest ik even wennen aan de manier waarop ze tot 'leven' zijn gebracht maar vrij snel leven de karakters. Ik vond Jansen & Jansen en Haddock de touwtrekkers van de film (leuke humor). De reden dat ik ipv een 9 een 8 geef is de manier waarop na de scene op het laatst dat Kuifje en Haddock een vliegtuig nemen om Sacharin voor te zijn erg abrupt overgaat tot de finale vechtpartij via de kranen. Het gaf mij het gevoel dat het einde te snel afgeraffeld werd. Er kon met gemak nog een goede overgangsscene tussen. Enkele bijzondere scenes die me bijbleven:

    -De verwijzingen in de intro naar de strips. Je zag zeker twee stripvoorkanten maar ook verwijzingen naar de strips zelf;
    -De scene waarbij een voorkant van een gebouw door het water tot pal voor het strand belandde waarne J&J het balkon opliepen genietend van het uitzicht en de eigenaar snel een 3e ster opplakte.
    -De greins van Bobbie na het loslaten van de sinasappels uit de kist waardoor de boeven uitgleden;
    -Het zoeken naar de sleutel op de schip waarbij je de bemanning in de slaapruimte door het bewegen van de boot zag schuiven en de conclusie dat de sleutel van de voorraadruimte was.


    Kortom: de personages zijn trouw aan de strip en goede humor in combinatie met het verhaal. Het vervolg mag komen. De 3d-effecten waren niet a la de zaal inkomend maar wel een toevoeging (veel diepte).

  2. #377

    Standaard

    Pfff, ik heb deze titel onlangs gehuurd op DVD en had al na 5 minuten spijt dat ik 'm destijds niet op het witte doek heb gezien.
    De film ziet er belachelijk goed uit; de gezichtsuitdrukkingen, de omgeving, de details, alles lijkt te kloppen en was een streling voor de oog.
    Voeg daar nog een vermakelijk verhaal, goed gecaste stemmen en je hebt een kostelijke tijd.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  3. #378

    Standaard

    Ach ja, beter later dan nooit zullen we maar zeggen...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Pfff, ik heb deze titel onlangs gehuurd op DVD en had al na 5 minuten spijt dat ik 'm destijds niet op het witte doek heb gezien.
    De film ziet er belachelijk goed uit; de gezichtsuitdrukkingen, de omgeving, de details, alles lijkt te kloppen en was een streling voor de oog.
    Voeg daar nog een vermakelijk verhaal, goed gecaste stemmen en je hebt een kostelijke tijd.

  4. #379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ach ja, beter later dan nooit zullen we maar zeggen...
    Zekers!
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

Pagina 16 van 16 EersteEerste ... 61213141516

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •